SNOWBOARD-SHOP.CZ
SHOWROOM, SKLAD:
Pod Branou 9
Příbram 1
Na úvod » Obch. podmínky » Reklamace
Standarní jsou dva způsoby reklamace zboží zakoupené v našem obchodě nebo produkty značek RAVEN, PATHRON, CROXER jejímiž jsme výhradními dovozci do ČR.
Máme k dispozici veškeré náhradní díly, proto není nutné u většiny reklamací zboží zasílat k nám. Reklamaci lze často vyřešit pouze zasláním fotografií a popisu důvodu reklamace. Na základě fotek a popisu necháme reklamaci posoudit výrobcem a v případě akceptované reklamace Vám zašleme náhradní díl. Pokud myslíte, že můžete svou reklamaci vyřešit takto, je to pak pro Vás nejrychlejší a nejpohodlnější způsob.
Ideálně z více úhlů vyfotit problematické místo u kterého máte podezření na výrobní vadu.
Popište daný problém a díl nebo část produktu u kterého máte podezření na výrobní vadu. Prosíme pište konstruktivně (bez emocí) - reklamaci neposuzujeme my, ale výrobce.
Kontakt na Vás. Email, telefon, jméno (na které byla vytvořena objednávka), popřípadě číslo objednávky.
Druhý standardní postup při reklamaci. Tento využijte, pokud se jedná o komplikovanější problém a myslíte, že nelze vyřešit zasláním náhradního dílu.
Popište daný problém a díl nebo část produktu u kterého máte podezření na výrobní vadu. Prosíme pište konstruktivně (bez emocí) - reklamaci neposuzujeme my, ale výrobce.
Přibalte kontakt na Vás. Email, telefon, jméno (na které byla vytvořena objednávka), popřípadě číslo objednávky.
Prosíme zabalte, výrobek tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. V případě poškození výrobku náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu mohou být požadovány k úhradě. Odešlete na adresu naší provozovny:
SNOWBOARD-SHOP.CZ, Ing. Luděk Krejzar, Pod Branou 9, 26101, tel.: 773184548
Reklamace se nevztahuje na opotřebení součástek výrobku, které jsou spotřebním zbožím. Tzn. součástek, které se používáním postupně opotřebovávají. Na takovéto opotřebení se reklamace nevztahuje.
Příklad: Ojetí kol koloběžky. Opotřebení ložisek koloběžky.
Zboží si můžete vyzkoušet, nikoli však užívat a nemělo by dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.