Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Reklamace | Snowboard shop - Snowboard4all

Na úvod » Obch. podmínky » Reklamace

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace

Standarní jsou dva způsoby reklamace zboží zakoupené v našem obchodě nebo produkty značek RAVEN, PATHRON, CROXER jejímiž jsme výhradními dovozci do ČR.

 

1) Reklamace pomocí zaslání fotografií reklamovaného produktu a popisu emailem

Máme k dispozici veškeré náhradní díly, proto není nutné u většiny reklamací zboží zasílat k nám. Reklamaci lze často vyřešit pouze zasláním fotografií a popisu důvodu reklamace. Na základě fotek a popisu necháme reklamaci posoudit výrobcem a v případě akceptované reklamace Vám zašleme náhradní díl. Pokud myslíte, že můžete svou reklamaci vyřešit takto, je to pak pro Vás nejrychlejší a nejpohodlnější způsob.

Co k reklamaci emailem potřebujeme

Foto

Ideálně z více úhlů vyfotit problematické místo u kterého máte podezření na výrobní vadu.

Popis

Popište daný problém a díl nebo část produktu u kterého máte podezření na výrobní vadu. Prosíme pište konstruktivně (bez emocí) - reklamaci neposuzujeme my, ale výrobce.

Informace o Vás

Kontakt na Vás. Email, telefon, jméno (na které byla vytvořena objednávka), popřípadě číslo objednávky.

 

 

2) Reklamace zasláním na naši adresu

Druhý standardní postup při reklamaci. Tento využijte, pokud se jedná o komplikovanější problém a myslíte, že nelze vyřešit zasláním náhradního dílu.

Co k reklamaci zasláním potřebujeme

1) Popis

Popište daný problém a díl nebo část produktu u kterého máte podezření na výrobní vadu. Prosíme pište konstruktivně (bez emocí) - reklamaci neposuzujeme my, ale výrobce.

2) Informace o Vás

Přibalte kontakt na Vás. Email, telefon, jméno (na které byla vytvořena objednávka), popřípadě číslo objednávky.

3) Odešlete zboží na adresu naší provozovny

Prosíme zabalte, výrobek tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. V případě poškození výrobku náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu mohou být požadovány k úhradě. Odešlete na adresu naší provozovny:

SNOWBOARD-SHOP.CZ, Ing. Luděk Krejzar, Pod Branou 9, 26101, tel.: 773184548

 

 

Na co se nevztahuje reklamace

Reklamace se nevztahuje na opotřebení součástek výrobku, které jsou spotřebním zbožím. Tzn. součástek, které se používáním postupně opotřebovávají. Na takovéto opotřebení se reklamace nevztahuje.

Příklad: Ojetí kol koloběžky. Opotřebení ložisek koloběžky.

 

 

Navraceni kupní ceny

Postupujeme standardně podle občanského zákoníku.
Zákazník má právo na vrácení peněz v jednom z následujících případů:
vada zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo vadu nelze odstranit, nebo prodávající není schopný vadné zboží vyměnit za nové (např. z důvodu, že se zboží již nevyrábí); nebo stejná vada se objeví na zboží potřetí, tj. po minimálně dvou předchozích opravách; nebo na zboží se objeví současně alespoň tři vady, z nichž každá brání řádnému užívání věci;
nebo prodejce nedodržel lhůtu pro vyřízení reklamace.
 

Opotřebení zboží

Zboží si můžete vyzkoušet, nikoli však užívat a nemělo by dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít náš obchod s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.  

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Odkazy: Snowboardy | Snowboard komplety | Snowboard komplety | Snowboardy | Snowboard shop | SnowboardyOutdoor oblečeníbazény-jímkyPinkej.cz - splňte si svůj senSnowboardy